LSVb bezoekt Hogeschool Brabant

Informatie over studiefinanciering en kamerhuur wordt volgende week dinsdag 18 november uit de eerste hand verstrekt door de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb) en de Hogeschool Studentenraad (HSR). De LSVb komt dan met een promotiebusje naar de hogeschool.
Om 10 uur begint de informatiecampagne. De HSR en de LSVb richten beide een standje in. Op een computer van de vakbond kunnen studenten laten uitrekenen of ze niet te veel betalen aan kamerhuur. De twee informerende organisaties zullen de verschillende locaties van de Hogeschool Brabant aandoen. De HSR maakt een toerschema voor 18 november bekend.
De LSVb toert jaarlijks langs universiteiten en hogescholen, maar had tot nu toe nooit de Hogeschool Brabant aangedaan. (FG)