Op tv met Avans Hogeschool

Is het je nooit gelukt om mee te doen aan Idols, Big Brother of Planetrace, maar wil je toch graag op de televisie? Dan heb je nu de kans om mee te doen aan een reclamespot voor Avans Hogeschool.

Voor deze spot worden vijftig studenten van de Hogeschool Brabant en de Hogeschool ’s-Hertogenbosch gezocht. Deze gaan na 1 januari 2004 verder als Avans Hogeschool. In de reclamespot lopen alle studenten in een rood t-shirt. Ze rennen door straten en over pleinen. Iedereen eindigt op dezelfde plek, alwaar ze samen het nieuwe logo van Avans vormen.
De opnames voor het filmpje zijn begin december. Vanaf 5 januari wordt de spot uitgezonden op muziekzender The Box. In Breda kunnen studenten zich aanmelden bij Heidi Beerepoot kamer A.0.38 aan de Hogeschoollaan. In Den Bosch bij Christianne Vogels, kamer G160. (KvdL)