Nicole Laurijsen in finale BNN United

Nicole Laurijsen, tweejejaars Integrale Veiligheid, maakt kans op een trip naar het hoofdkantoor van de nieuwszender CNN in Amerika. Zij komt met haar interview dat zij afgelopen donderdag hield tijdens een radio-uitzending van BNN United vanaf de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch in de finale.

Laurijsen hield tijdens de live-uitzending van het radioprogramma een interview met Hans Duijst, directeur van het beveiligingsbedrijf Securicor. Het behoort tot de acht beste van de in totaal zestien uitgezonden interviews. De Bossche studente is op maandag 15 december in de finale uitzending te gast bij het radioprogramma. Dan worden de genomineerde interviews opnieuw beluisterd en becommentarieerd. Aan het eind van het programma wordt bekend gemaakt wie de reis naar CNN heeft gewonnen.
In de afgelopen maanden heeft het BNN-programma uitzendingen verzorgd vanaf diverse hogescholen in het land. Studenten interviewden al dan niet beroemde Nederlanders. BNN United wordt uitgezonden op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagavond tussen 21.00 en 22.00 uur op Radio 1. (GR)