Project Aantrekkelijke Werkgever belegt extra sessies

Wegens grote belangstelling heeft de Projectgroep Aantrekkelijke Werkgever een extra gelegenheid gecreëerd voor medewerkers om hun ideeën over de Avans Hogeschool als werkgever naar voren te brengen.
De projectgroep heeft in de voorbije weken in bijeenkomsten medewerkers gehoord over hun visie op de hogeschool als werkgever. Het project is een onderdeel van het meerjarenbeleidsplan Focus op Verbetering. Blijkbaar is het een aansprekend onderwerp, want er wordt volop bij de projectgroep gereageerd door collega’s die niet voor de hearings waren geselecteerd: zij zouden ook een inbreng willen hebben.
Daarom wordt in Breda, Tilburg en ‘s-Hertogenbosch, de kans geboden voor ‘zelfmelders’ alsnog te worden gehoord. Op 17 december van 9.00 uur tot 10.30 uur zullen parallel op de drie locaties extra sessies worden georganiseerd. (FG)

Extra bijeenkomsten project Aantrekkelijke Werkgever:
17 december van 9.00 uur tot 10.30 uur
Breda (Hogeschoollaan, lokaal A138),
Tilburg (lokaal nog niet bekend),
‘s-Hertogenbosch (lokaal nog niet bekend)
Deelname vóór 15 december per e-mail doorgeven aan de projectgroep: Yvonne Aronson (aronson.yc@hsbrabant.nl) of Martin Schrover (mschrover@hsbos.nl)