Semi-permanente personeelskamer Lovensdijkstraat

Een semi-permanente personeelskamer, die te verplaatsen is als er bijvoorbeeld een sinterklaasviering is. Die komt er in de hal op de eerste verdieping van de Lovensdijkstraat 63.

De personeelskamer is bedoeld voor de docenten van de HEAO-propedeuse en de opleiding International Business & Management Studies(IBMS). Een vertegenwoordiging van de gebruikers, John Theeuwes (secretaris directie HEAO), een meubelleverancier en een interieuradviseur gaan op 6 januari rond de tafel om te bekijken hoe de ruimte ingericht kan worden. Het is in ieder geval de bedoeling dat het meubilair makkelijk verplaatsbaar is, zodat de ruimte nog steeds gebruikt kan worden voor grotere activiteiten.
John Theeuwes: ‘Er gaat niet voor verbouwd worden. We gaan de hal alleen inrichten en aankleden. Mogelijk wordt er ook wat aan de verlichting gedaan. Als de partijen er op 6 januari meteen uit zijn en de bestelling diezelfde dag de deur uit kan, dan verwacht ik dat binnen acht weken de nieuwe personeelskamer klaar is.’
Begin november bleek dat de personeelskamer op de Lovensdijkstraat 63 vanaf 22 november verbouwd zou gaan worden. De ruimte is toegekend aan de Faculteit Techniek & Natuur. Er komen laboratoria. Er gaan ook cursussen van de Seniorenacademie plaatsvinden.
De gebruikers van de personeelskamer waren niet blij met dit onverwachte besluit. De ruimte werd weliswaar niet vaak gebruikt voor de lunch, maar wel om met studenten of bezoekers een rustig gesprek te kunnen voeren. (PM)