Ook nieuwe voorzitter voor ISO

Niet alleen in de Landelijke Studenten Vakbond (LSVb), ook in de studentenbond Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) heeft afgelopen weekend een wijziging in het bestuur plaatsgehad.
Tot voorzitter is Liobe Kamminga opgeklommen, die tot nu toe vice-voorzitter was. Zij studeert politicologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Bestuurslid Annelien Stapel, student sociale wetenschapprn aan de Universiteit van Utrecht, wordt vice-voorzitter.
De vacature bij het ISO was ontstaan doordat voorzitter Perke Rombouts, student aan de Universiteit van Tilburg, twee weken geleden na een conflict opstapte.

Vanwege van de bestuursperikelen bij de LSVb en het ISO heeft staatssecretaris Nijs de vergadering van de StudentenKamer, het overleg van de staatssecretaris met de studentenbonden, van woensdag 21 januari uitgesteld. (FG)