Spotjes Avans Hogeschool op radio en tv

De reclamecampagne die de Avans Hogeschool bij het publiek bekend moet maken, is van start. Vanaf gisteren zijn op de muziekzender The Box en Radio 538 commercials te zien en te beluisteren van de Avans Hogeschool.

De borden en belettering van de Avans Hogeschool in de locaties Tilburg, Breda en Den Bosch zijn geplaatst. Om het grote publiek bekend te maken met de nieuwe naam van de voormalige Hogeschool Brabant en Hogeschool ’s-Hertogenbosch, die per 1 januari als Avans Hogeschool door het leven gaan, worden tv-spotjes op de muziekzender The Box en radiocommercials op Radio 538 uitgezonden.
Vanaf deze week tot zondag 29 februari zend de populaire muziekzender in de Brabantse editie de tv-spots meer dan tien keer per dag uit; dus in totaal bijna 650 keer. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, veelal op het hele en halve uur. Het door jongeren goedbeluisterde landelijk muziekstation Radio 538 laat tot vrijdag 16 januari enkele keren per dag, in totaal bijna veertig keer, de radiocommercial van de Avans Hogeschool horen.
Daarnaast zullen in de komende weken in de abri’s in de Brabantse steden affiches komen te hangen en advertenties in kranten verschijnen. (GR)