Studenten Bouwkunde gezocht voor verbouwing

Er is werk aan de winkel voor studenten Bouwkunde. Voor de verbouwing van de Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch zoekt de werkcommissie huisvesting studenten die ontwerpen willen maken van de publieke ruimten zoals het restaurant.

De komende periode gaat de hogeschool ingrijpend verbouwen. Werkplekken voor medewerkers worden vertimmerd en er komt een Leer- en Innovatiecentrum, een grand café, een marktplein en nieuwe winkelvoorzieningen.
De expertise van studenten is nodig voor ondermeer het interieur ontwerpen van het restaurant, het Atrium, een rokersruimte op het terras, een grand café en een stilteruimte. Ook voor het technisch onderhoud van een webpagina met berichten, overzichten en foto’s voor en tijdens de bouw en voor de themagroep Duurzaam Ontwikkelen zijn studenten Bouwkunde nodig. Alle ontwerpen moeten tussentijds gepresenteerd worden. Het is de bedoeling dat studenten die ontwerpen gaan visualiseren. Te denken valt aan tekeningen, maquettes, collages en computersimulaties.
Verder is de werkcommissie huisvesting op zoek naar een student, bij voorkeur een bouwkundestudent, die zich namens alle studenten wil inzetten voor een beter en leuker schoolgebouw. (CB)

Studenten Bouwkunde die geïnteresseerd zijn in een van de functies kunnen zich voor 16 januari per e-mail aanmelden bij Paul Veroude, voorzitter van de werkcommissie huisvesting veroude.pjc@avans.nl en Marius Wijnakker, intern projectleider mwijnakker@avans.nl.