Overhead kosten besparen, bij de tijd blijven en een goede dienstverlening bieden??
Het zou toch mooi zijn als we alle papieren formulieren verbannen voor e-formulieren: altijd bereikbaar, geen portokosten, minder handling. Het kost natuurlijk tijd om deze e-balie te ontwikkelen maar het is een kleine moeite om alle formulier in PDF op het intranet te zetten? (tot de e-balie klaar is). Ik kom op dit idee doordat ik in Brussel duaal doe, om me uit te schrijven bij de HSBOS heb ik de volgende handelingen moeten doen: 1.Bellen naar de servicebalie 2.formulier per post ontvangen (porto&handling) 3.formulier retour sturen in een antwoordenvelop (porto!) 4.ontvangst en manuele verwerking van mn formulier (handling & risico in de hanmatige processing). ben benieuwd naar reacties 🙂
Terug naar overzicht
E-balie studentenzaken
, 14 februari 2004
Leestijd: 1 minuut
Wat vind jij ervan?
reageer
Punt. Of had jij nog wat?