‘Geen problemen met InterE’

Er is helemaal geen sprake van onvrede over boekenleverancier InterE, zegt Roel Fiolet, directeur van de Academie voor Industrie en Informatica uit Den Bosch in een brief aan het bedrijf. Hij schreef de brief naar aanleiding van klachten van studenten over InterE die eind vorige maand werden geuit in een nieuwsbericht op deze site.

Fiolet onderzocht bij alle academies of er klachten bestaan en concludeert dat er ‘geen problemen zijn geweest met de leveringen van InterE’. Volgens de directeur komen de vertragingen door de ‘zeer lakse instelling’ van sommige studenten die te laat bestellen, een reden die InterE accountmanager Hans de Bruin in de eerdere berichten ook al aangaf. ‘Onderzoek bij de diverse academies heeft uitgewezen dat er op een enkel incident na, geen problemen zijn geweest met de leveringen van InterE’, schrijft Fiolet in de brief. Hij zegt dat er diverse voorbeelden zijn van situaties waarbij InterE juist ‘adequaat inspeelt op problemen en goed meewerkt om verbeteringen rond de levering door te voeren’.
Een gesprek tussen InterE en student-leden van de Academieraad volgt. Ter voorbereiding inventariseren de studenten de eventuele klachten en gaan dan op bezoek bij het bedrijf. (RN)