Hogeschool Studentenraad gaat in gesprek met BBA

De Hogeschool Studentenraad (HSR) van Avans Hogeschool Breda en Tilburg gaat donderdag 5 februari met de BBA om de tafel over het busvervoer van en naar de hogeschool. Studenten die ook hun mening kwijt willen, kunnen een korte enquête invullen.
Met name het busvervoer van en naar de Hogeschoollaan in Breda is voor studenten problematisch. ’s Ochtends zitten de bussen te vol en rijden ze te weinig. ’s Avonds rijden er bijna geen bussen meer van de Hogeschoollaan naar het station, waardoor studenten vaak lang moeten wachten.
De BBA heeft de Hogeschool Studentenraad uitgenodigd voor een groepsgesprek naar aanleiding van een brief die de raad mei vorig jaar heeft gestuurd met daarin vragen over de toekomst van het busvervoer en klachten van een aantal studenten. De studentenraad wil nu peilen of er meer studenten zijn die problemen hebben met het busvervoer voordat ze aanstaande donderdag met de BBA in gesprek gaan. (SW)

De enquêtes kunnen ingevuld worden op:
www.bbavervoer.tk of
www.enquete.be/enquetes/show.php?u=leestenaar&e=bus