Internet Den Bosch weer in de lucht

Er kan weer gewebsurft worden op de locatie ‘s-Hertogenbosch. Ook de problemen die studenten met de printers en het gebruik van sommige drives hadden, zijn opgelost. Gisteren lag het netwerk tot het begin van de avond plat, zowel medewerkers als studenten konden daardoor niet het internet op.
Vermoedelijk heeft dat gelegen aan de koppeling van de intranetsystemen van Avans tussen Avans Hogeschool Breda en Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. De veronderstelling dat Blackboard hierin een rol speelde, zoals wij gisteren meldden, blijkt onjuist. De gebruikers van Blackboard in Den Bosch waren juist het slachtoffer van de problemen.

De ICT-dienst zal later vandaag per e-mail tekst en uitleg geven over de storing. (RN/FG)