Met de duurste ‘bachelor’ in bed

De Bossche Studentenvereniging Meronis organiseert een ‘bachelorverkiezing’, een soort veiling waarbij op een aantal vrijgezellen wordt geboden. De bedoeling is dat de ‘duurste’ vrijgezel wat tijd in de knuffelhoek (met bed, hartjesdekbed en klamboe) doorbrengt met de hoogste bieder.
De bachelorverkiezing is onderdeel van het themafeest van Meronis ‘All you need is love’ op 11 februari. Ruud Olijven van de feestcommissie hoopt op veel interactie: ‘Ben je vrijgezel en op zoek naar een leuke vriend(in)? Heb je al lang iemand op het oog, maar durf je het niet te vertellen? Heb je een vriend of vriendin die je wilt laten zien hoeveel je om hem of haar geeft? Kom dan naar het all you need is love feest van Meronis.’ (RN)

Vanaf 21.00 uur kun je terecht in de Cuba Libre in Den Bosch, parade 5. Entree: 2 euro voor leden en 3 euro voor niet-leden. Kaartverkoop vanaf maandag in de hal van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om van tevoren een kaartje te kopen, stuur dan een mailtje naar meronis@avans.nl.