Ook demo in Groningen

Studenten kunnen op vrijdag 26 maart niet alleen in Amsterdam demonstreren tegen het beleid van Nijs, maar ook in Groningen. Die dag valt in de toetsweek van de universiteit aldaar, waardoor een reisje naar Amsterdam er voor velen niet in zit.
De Groningers missen dan wel het optreden in Amsterdam van de Nijmeegse band Charing X, winnaar van de Heineken Student Music Award en aldus studentenband van het jaar 2003.

Het organiserende Platform Puinhoop, gelieerd aan de LSVb, zegt zich te realiseren dat in een demonstratie de standpunten niet erg genuanceerd overkomen. Daarom organiseert de LSVb a.s. donderdagavond in Utrecht een debat over de gevolgen het HOOP voor de kwaliteit van het hoger onderwijs. (OvB/HOP)