Studenten organiseren symposium

Het afstemmen van de cultuur, de omgeving, de processen en de structuur in bedrijven is het thema tijdens het symposium ‘organizational fit’, dat op 25 maart in De Nieuwe Veste in Breda wordt gehouden. Het congres wordt georganiseerd door negen derdejaarsstudenten van de opleiding Bedrijfskundige Informatica.
De studenten hebben de afgelopen maanden bij verschillende bedrijven onderzocht hoe de cultuur, de omgeving, de structuur en de bedrijfsprocessen in elkaar steken. En of deze begrippen voldoende op elkaar zijn afgestemd. Hun conclusies worden tijdens het symposium gepresenteerd. Daarnaast zijn een aantal managers uitgenodigd om hun visie te geven.
Voor het symposium zijn studenten en medewerkers van de Academie voor ICT & Management uitgenodigd. En managers uit het regionale bedrijfsleven. Zodoende is er ook de mogelijkheid om te ‘netwerken’.
De studenten hebben ook een website gemaakt: www.organizationalfit.nl. (KvdL)