Studenten willen meer bussen

Zestig procent van de studenten van Avans Hogeschool in Breda vindt dat er meer bussen naar hun school moeten rijden. Dat blijkt uit een enquête van de Hogeschoolstudentenraad (HSR) van Avans Hogeschool. De studenten gaven het busvervoer gemiddeld een 5,75 als cijfer.
Als tips en suggesties gaven de studenten aan dat een betere spreiding van de bussen gewenst is en dat de bussen beter moeten aansluiten op de trein. Eenentwintig studenten merkten op dat er best meer bussen naar kunstacademie St. Joost aan de Beukenlaan zouden mogen rijden.
De HSR heeft de resultaten van het onderzoek onder meer voorgelegd aan de busmaatschappij BBA. Die reageerde volgens de raad zeer enthousiast en beloofde binnenkort op de uitslag te reageren.
De uitslag van de enquete is te lezen op: www.bbavervoer.tk. (KvdL/PM)