Beroepenoriëntatie met oud-studenten

Avans Hogeschool in Den Bosch organiseert woensdag een beroepenoriëntatieavond. Oud-studenten van verschillende opleidingen vertellen over hun werk na hun afstuderen.

De avond is bedoeld voor leerlingen van havo, vwo en mbo die van plan zijn te gaan studeren aan het hoger beroepsonderwijs. Aspirant-studenten moeten hierdoor een beter beeld krijgen van het werk dat ze na een hbo-opleiding kunnen doen.
De beroepenoriëntatie bestaat uit twee presentatierondes. Tijdens de presentaties vertellen oud-studenten over hun huidige werk, hun carrièreverwachtingen en ambities. Leerlingen kunnen van twee verschillende opleidingen een presentatie volgen.
De avond begint om 19.00 uur en eindigt om 21.20 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden op de website van de hogeschool. Meer informatie en de lijst van sprekers: klik op de beroepenoriëntatie-button op www.hsbos.nl. (DP)