Broeders nodigen studenten uit

Studenten van Avans Hogeschool kunnen onder begeleiding in een klooster op zoek naar hun innerlijke rust. Broeders van een klooster in Breda nodigen hen uit om woensdag 10 maart een dagje mee te lopen.
Spiritualiteit is helemaal hip in Hollywood. Richard Gere en Madonna hebben het mediteren al jaren geleden ontdekt. Tentamenstress en huiswerkkoorts worden weer snel vergeten binnen de muren van het klooster.
Stilte moet men leren ervaren. Afgesloten van de hectiek van alledag gaan de gasten met de broeders bidden en mediteren. De dag wordt afgesloten met een gezamenlijke maaltijd.
Tijd: woensdag 10 maart 2004, van 9.00 tot 19.30 uur. Plaats: Schorsmolenstraat 13, Breda. Deelname kost 7,50 euro.
Wie toe is aan een beetje rust kan zich opgeven bij studentenpastor Cas Steens. E-mail: steens.c@avans.nl of 076-5250472 (ma/di) of 073-5112620 (alle andere dagen tussen 17.30 en 18.00 uur). (DR)