Gerrit van Lier wordt projectleider Planning

Gerrit van Lier wordt in de nieuwe organisatie van Avans Hogeschool projectleider Planning. Van Lier is nu hoofd Propedeuse van de HEAO in Breda.

Als projectleider Planning wordt Van Lier verantwoordelijk voor de rooster- en tentamenplanning van alle locaties van Avans Hogeschool. Deze functie valt onder de Dienst ICT & Facilitaire Dienst (DIF).
De huidige functie van Van Lier verdwijnt volgende schooljaar, omdat de gemeenschappelijke propedeuse van de opleidingen Bedrijfseconomie, Accountancy, Commerciële Economie, Small Business & Retail Management en Management, Economie & Recht, er volgende jaar niet meer is. De opleidingen worden ondergebracht in twee academies met eigen propedeuses. (PM)