Halloween voor kinderen van Bossche medewerkers

Behalve met sinterklaas krijgen kinderen van Bossche medewerkers ook met Halloween de gelegenheid een kijkje te nemen op het werk van papa of mama.
Initiatiefnemer is Ton van Pruijssen, practicuminstructeur bij de opleiding Elektrotechniek. Samen met studenten Elektrotechniek, Multimedia en Culturele & Maatschappelijke Vorming is hij bezig een programma op te zetten voor Halloween dat eind oktober of begin november gaat plaatsvinden. De studenten krijgen hiervoor studiepunten.
Kinderen mogen op die avond zelf hun kostuums maken. In een apart aangekleed lokaal waar lichtjes aan- en uitgaan, gordijnen wapperen en stoelen bewegen, dragen studenten Culturele & Maatschappelijke Vorming een griezelverhaal voor.
Voorlopig is het Halloween alleen voor de kinderen van Bossche medewerkers van Avans Hogeschool, maar Van Pruijssen sluit niet uit dat in de toekomst ook in Tilburg en Breda zo’n griezelfeest plaatsvindt. (CB)