Hogeschool verloot printers onder personeel

Printers van Avans Hogeschool, die overtollig zijn geworden door de standaardisering van het printerpark, worden verloot onder de medewerkers van de locaties Breda en Tilburg.
De vijfenveertig machines worden zonder garantie aan het personeel ter beschikking gesteld, maar het zijn in het algemeen apparaten, die nog best een tijdje meekunnen.
Wie in aanmerking wil komen moet vóór 14 maart inschrijven op de printer(s) van zijn keuze via de community ICT-groep Informatie op Blackboard. Twee dagen later wordt de trekking per e-mail bekend gemaakt. Per medewerkers wordt maar één apparaat verstrekt.
Alleen personeelsleden die een arbeidsovereenkomst hebben bij de Avans Hogeschool Breda of Tilburg kunnen meedoen met de verloting.(FG)