In tweede ronde vier managers benoemd

Vier van de negen vacatures die na de herplaatsing van het management nog niet waren vervuld zijn de afgelopen week opgevuld.
Directeur van de Academie voor Algemeen en Financieel Management in Breda wordt Harrie van Beek. Hij was tijdelijk toegevoegd aan de directie van de Faculteit Gamma in Breda sinds het vertrek in november van directeur Gerton Heyne.
Bij de ondersteunende diensten zijn drie managers in het tweede echelon benoemd. In de Dienst Marketing Communicatie en Studentenzaken (DMCS) wordt Ineke de Schepper manager Marketing- en Communicatieondersteuning; zij was tot nu toe hoofd externe betrekkingen van de Faculteit Economie & Management in Breda. In dezelfde dienst is Ad van Dooren, voormalig coördinator studentenloopbaanbegeleiding en locatiecoördinator Hbo-Rechten in den Bosch, benoemd als manager Studentenzaken. Lex Polman wordt de nieuwe manager Personeelszaken in de Dienst Personele en Administratieve Ondersteuning (DPAO); hij was beleidsmedewerker P&O.

Aan de vervulling van de overige vacatures wordt nog gewerkt. Het gaat daarbij om de directeur van de Academie voor Financieel Management in Den Bosch, de directeur van het Masterinstituut, de focusmanager Cultuur, de focusmanager Speler in de Markt en de stafdirecteur Economische Zaken. (FG)