‘Prijzenslag’ van artikelen met oude logo

Net nu de winteruitverkoop achter de rug is, begint de hogeschool met een ‘prijzenslag’. Op dinsdag 9 en woensdag 10 maart zijn allerhande artikelen in de uitverkoop.
De meeste hebben een opdruk met de naam en logo van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch, die per 1 januari Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch heet.
Er zijn vooral veel T-shirts in diverse kleuren verkrijgbaar, maar ook poloshirts en sweaters. Verder zijn er vazen in de aanbieding. Alle artikelen zijn te koop voor de helft van de prijs. Een T-shirt met het oude logo kost nu 4, 75 euro in plaats van 9,50. Betalen kan met de betaalkaart, pinpas of contant. De uitverkoop vindt plaats bij de serviceafdeling/winkel van 10.00 tot 16.00 uur. (DP)