Studentenraad steunt demonstratie

De Studentenraad (HSR) van Avans Hogeschool Breda en Tilburg steunt de demonstratie morgen tegen de plannen van Nijs. De HSR staat vermeld op de website van PuinHOOP, en loopt morgen mee.
De studentenraad hoopt dat meerdere studenten van Avans Hogeschool zullen meelopen, en doet een oproep gezamenlijk naar Amsterdam te reizen. Zij kunnen zich aanmelden via de e-mail van de studentenraad: hsr@avans.nl.
Demonstranten van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch reizen eveneens groepsgewijs. Vanaf het station in Den Bosch vertrekt een groep studenten met de trein naar Amsterdam. Verzamelpunt is voor het hogeschoolgebouw om 11.30 uur. Wie meer informatie wil over het vertrek vanuit Den Bosch, kan mailen naar Tomas Zwinkels: protest@zwinkels.co.uk.
De demonstratie begint om 14.00 uur op de Dam. Het PlatformPuinHOOP rekent erop dat minstens tienduizend studenten aan de demonstratie zullen meedoen. (CB, FG)