Vijfde winnaar tevredenheidsonderzoek: Gloria Mukemba

Op de digitale enquête, waarin Avans Hogeschool de tevredenheid van studenten meet, wordt nog volop gereageerd. Vandaag is de vijfde prijswinnaar bekend geworden: Gloria Mukemba van de opleiding International Business Language in Den Bosch.
Telkens als vijfhonderd studenten de vragen hebben beantwoord, krijgt een van hen, door het lot aangewezen, een digitale camera als prijs. De camera-actie is bedoeld om studenten te motiveren deel te nemen aan de peiling.
Na sluiting van de inzendtermijn eind deze maand wordt onder de respondenten de hoofdprijs verloot: een reis voor twee personen naar Rome, Barcelona of Praag. De prijzen worden in een speciale bijeenkomst half april uitgereikt. Nadere gegevens daarover volgen. (FG)