“Zevende prijs tevredenheidsonderzoek; respons zwakt af”

Studenten blijven reageren op het digitale tevredenheidsonderzoek, al gaat het – met nog een week voor de boeg – langzamer. Bij het passeren van de 3500 inzendingen is een zevende prijscamera door loting toegekend aan Sonia Luengo Izquierdo.
Afgelopen weekend kwamen ongeveer honderd inzendingen binnen tegen duizend in het weekend daarvoor. ‘De respons van 3500 van dit moment betekent dat nog altijd zo’n 14.500 studenten hun mening nog niet hebben gegeven’, zegt Joop van Mackelenbergh van het Bureau Innovatie en Kwaliteit van de locatie Den Bosch, dat de peiling organiseert. Hij hoopt op een forse eindsprint in de laatste week die resteert.

Inmiddels is vastgesteld wanneer de camera’s worden uitgereikt die na elke vijfhonderd inzendingen zijn verloot. Dat zal gebeuren op 14 april om 15.30 in Tilburg (precieze locatie nog niet bekend). Ook de hoofdprijs, een reis voor twee personen naar Praag, Rome of Barcelona, wordt dan aangeboden. Die wordt na afloop van de inzendtermijn, eind deze week verloot onder alle deelnemers. (FG)

Vragenlijst (account Avans Hogeschool vereist).
Tussenstand respons (account Avans Hogeschool vereist).