Kaartverkoop BeamEvent start vandaag

Het studentenfeest BeamEvent zal voor de tweede keer plaatsvinden op donderdag 27 mei in de Bossche Brabanthallen. De kaartverkoop start vandaag.

Op de tweede editie van het BeamEvent zullen optredens zijn van DJ’s Wipneus en Pim, Remsie, Starkoo, Galaga en Mark van Dale. Er worden 1500 bezoekers verwacht.
Het feest wordt georganiseerd door vier Bossche studentenverenigingen in samenwerking met de Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Kaarten kosten 15 euro en zijn alleen verkrijgbaar op vertoon van een studentenpas. Ze zijn te koop bij de servicebalie/winkel in het souterrain van de hogeschool in Den Bosch en iedere dinsdag en donderdag in de hal voor de receptie. Kaarten aan de deur bij de Brabanthalen kosten 18 euro.
Medeorganisator Karin Poort van studentenvereniging Animoso: ‘We zullen ook kaartjes gaan verkopen in Tilburg en Breda, maar waar en wanneer weten we nog niet. We richten ons in eerste instantie op Den Bosch.’ Iedere student mag twee introducés meenemen.
Het feest begint om 21.00 uur en is om 4.00 uur afgelopen. Er wordt voor busvervoer gezorgd naar onder andere Tilburg, Waalwijk, Eindhoven en Breda. Buskaarten kosten 6 euro en zijn op dinsdag en donderdag te koop aan de tafel in de hal. (DP)

Voor meer informatie: www.beamevent.nl