Laatste solo-open dag Den Bosch

Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch houdt morgen voor de laatste keer een eigen open dag. Vanaf september zullen de wervingsdagen tegelijkertijd plaatsvinden met de andere locaties van Avans Hogeschool in Tilburg en Breda.

‘We zijn al aan het bedenken wat we dan voor speciaals kunnen organiseren tijdens de gezamenlijke open dag’, zegt Helga de Laat van Bureau Communicatie.
Alle opleidingen van de Bossche hogeschool zullen zaterdag aan de laatste solo-open dag deelnemen. De dag duurt van tien uur ’s ochtends tot drie uur in de middag.
In het Atrium staan kraampjes opgesteld waar informatie te vinden is. Ook de verschillende studentenverenigingen, LVS studentensport en de Informatie Beheer-Groep zijn aanwezig met informatie. Verspreid door de school zullen presentaties van drie kwartier gehouden worden.

Ook de kunstacademie doet morgen mee. De Laat: ‘De kunstacademie houdt altijd een eigen open dag, maar er zijn mensen die naar deze open dag komen voor informatie over een kunstopleiding. Ook die mensen willen we niet teleurstellen.’
Ter promotie van Avans Hogeschool zal er bij de ingang een welkomstcomité staan en er zal een video getoond worden over Avans. (DP)