Stinkende computerlokalen

In de C-toren en het studielandschap in de kelder aan de Hogeschoollaan in Breda zijn twee computerlokalen waar de lucht vaak niet te harden is.

‘Soms lopen mensen gewoon weg, omdat het er zo erg stinkt’, merkte student-lid Jan-Willem Kuppens op tijdens de laatste vergadering van de faculteitsmedezeggenschapsraad van de HEAO op 6 april.

Lars Derde, Hoofd Facilitaire Dienst was nog niet op de hoogte van de problemen in het computerlokaal in de kelder, maar van het andere computerlokaal hadden de klachten hem al bereikt. ‘Bij C201 is het probleem dat dit eerst een leslokaal was en nu een computerlokaal. Bovendien is het een inpandige ruimte. We willen hier in de toekomst airco aan laten brengen. Ook het computerlokaal in de kelder is een inpandige ruimte.’ (PM)