Studenten spelen in theaterstuk over incest

Drie studenten van de Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch spelen vanavond en morgenavond in de voorstelling ‘Pindakaas en bloed’ in het Bossche theater Picos. Het stuk handelt over incest.

De voorstelling is gebaseerd op het toneelstuk ‘Schrijf me in het zand’ van Inez van Dullemen. De bewerking en de regie zijn van Hetty Willems, student aan de Academie voor Drama van de Fontys Hogescholen in Eindhoven. De studente liep in het eerste blok van dit jaar stage bij de opleiding Maatschappelijk Werk & Dienstverlening (MWD) in Den Bosch en gaf daar dramalessen aan eerstejaars.
Studenten die op de planken staan zijn Bernadette Dufort, derdejaars MWD, Ozgur Dogan, eerstejaars Informatica en Nuala Burns, tweedejaars MWD.
De voorstelling wordt gespeeld in amateurtheater Picos, Schilderstraat 33 in Den Bosch en begint beide avonden om 20.00 uur. De entree bedraagt 3,50 euro. Reserveringen: 073-6841894. (GR)