Tilburgse gouden keeltjes in voorronde Studenten Songfestival

Vijftien studenten strijden morgen in Tilburg om een plaats in de finale van het eerste Nationaal Studenten Songfestival. Op 8 mei wordt in Amsterdam uitgemaakt wie het grootste zangtalent onder de Nederlandse studenten is.
In twee categorieën maken ze kans op de publieksprijs en de juryprijs: in de categorie ‘cover’ wordt een nummer uitgevoerd met een speciaal voor het songfestival samengestelde band bestaande uit drums, keyboard of piano, gitaar en basgitaar, in de categorie ‘eigen nummer’ wordt een nummer gezongen dat de student zelf geschreven heeft, met eigen begeleiding of onder begeleiding van de speciale festivalband.
Elke universiteit stuurt in elke categorie een afgevaardigde naar Amsterdam. (SW)

Tijd: woensdag 14 april, aanvang 20.00 uur
Plaats: Paradox, Telegraafstraat 62 in Tilburg
Entree: 5 euro (kaarten vanaf 19.30 uur aan de deur verkrijgbaar)