Behoud klantenkring centraal tijdens symposium IBL

Customer Relationship Management (CRM) is het onderwerp dat centraal staat tijdens het symposium op woensdag 2 juni aan Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch.

De ochtend wordt georganiseerd door vierdejaarsstudenten International Business and Languages (IBL).
CRM is een strategie die gebruikt wordt door een bedrijf om de behoeften en wensen van de klant beter te leren begrijpen. Op die manier kan een sterkere relatie gecreëerd worden tussen bedrijf en klant. Over dit onderwerp vertellen vertegenwoordigers van express dienstverlener TNT, cosmeticabedrijf Oriflame Cosmetics en managementadviesbureau Atos KPMG Consulting. Ook vinden er workshops plaats over China, Duitsland en de Verenigde Staten.
Het symposium duurt van 9.00 tot 13.00 uur en wordt geheel in het Engels gehouden. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via de website http://symposium.mine.nu, waar ook meer informatie over het symposium te vinden is. (DP)