Compliment voor Servicepunt Studenten

Studenten zijn blij met het Servicepunt Studenten op de PABO, dat eind maart werd geopend en dat onlangs werd voorzien van een heuse balie.

Ze kunnen nu op één plek terecht met al hun vragen over onder meer hun studieresultaten, roostering en stages. Voorheen moesten ze daarvoor heel het gebouw door, met het risico dat de persoon die ze nodig hadden, er niet was.

Bij het servicepunt krijgen ze altijd een antwoord. Is het niet direct, dan later, via bijvoorbeeld hun postvak.

Volgens Nicolette Pantekoek, die samen met haar collega’s regelmatig achter de balie staat, zijn er veel positieve reacties op het initiatief. ‘Van Paborama (een digitale nieuwsbrief van en voor PABO’ers, red.) kregen we een spontaan compliment. Dat was een opsteker voor ons. Het sevicepunt kost ons veel tijd, maar als je er tevreden klanten door krijgt, is het de moeite waard.’ (PM)