Kaartverkoop BeamEvent valt tegen

De kaartverkoop voor het studentenfeest BeamEvent aanstaande donderdag in de Bossche Brabanthallen loopt minder goed dan verwacht. Er zijn tot en met vandaag nog geen vijfhonderd kaarten verkocht.

De organisatie mikte eerder op 1500 bezoekers. Vorig jaar waren dat er 1200.
‘Tilburg en Breda kopen niet veel. Die hebben meer iets van “waarom hebben wij niet zo’n feest”. Maar misschien zijn zij volgend jaar enthousiaster. Er komen waarschijnlijk wel wat studenten van de HAS’, zegt projectleider Roel van der Ven.
Studenten die het Beam Event bezoeken krijgen bij binnenkomst twee consumpties gratis. Een sponsor maakt deze actie mogelijk. ‘Maar wie dat is maken we pas bekend op het feest’, zegt Roel. Een afgescheurd kaartje is later goed voor een gratis consumptie bij feestcafé Lalalaa in Den Bosch.
Het BeamEvent kent dit jaar een primeur in Nederland. De nieuwe blauwe wodka Petrikov Blue wordt geïntroduceerd. Het wordt geschonken met 7up en een lichtgevend ijsklontje.
Kaartjes voor het studentenfeest kosten 15 euro en zijn verkrijgbaar bij de servicebalie/winkel in het souterrain en aan de tafel in de hal van Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch. Studenten uit Breda en Tilburg kunnen kaartjes bestellen via info@beamevent.nl. (DP)

Voor meer informatie: www.beamevent.nl