Studenten AKV/St.Joost exposeren in gebouw Ministerie van OCW

De minister en de ambtenaren van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap kunnen sinds kort zelf zien wat studenten aan de Academie voor Kunst & Vormgeving/ St. Joost doen. Tweede Fase studenten Fotografie, Grafisch Ontwerpen en Beeldende Kunst exposeren in het nieuwe gebouw van het Ministerie van OCW.

In de centrale hal van De Hoftoren, dat ook voor publiek toegankelijk is, is het werk te zien van de kunstenaars in spe. De kunstwerken en teksten geven een beeld van de verschillende opleidingen aan de AKV/St.Joost. Deze academie is niet de enige die haar opleidingen mag presenteren. Voor de expositie nodigt het ministerie om beurten kunstacademies uit.
De expositie Van AKV/St.Joost is te zien tot en met augustus in De Hoftoren, Rijnstraatweg 60 in Den Haag. (CB)