Teaser voor nieuwe studenten

Om de smaak te pakken te krijgen, ontvangt iedereen die volgend schooljaar bij Avans Hogeschool gaat studeren de aanmelderskrant ‘Kick Off’.

In augustus valt het krantje op de deurmat. In het medium staat vooral ‘speelse informatie’. ‘Het is bedoeld als een teaser’, aldus communicatiemedewerker Astrid Damen.
De toekomstige student vindt in de krant informatie over de stad waarin hij studeert: van activiteiten, leuke eetcafeetjes en kringloopcentra tot sportverenigingen en woningcorporaties. Ook de introductieactiviteiten worden vermeld en er staat een overzicht in van alle studentenverenigingen van de school.

Voorheen kregen alleen Bossche studenten een aanmelderskrant. Vanaf dit jaar krijgen Tilburgse en Bredase studenten er ook een. De oplage van de krant is ongeveer 5000. (PM)