Nieuw digitaal visitekaartje voor scholieren en externe relaties

Avans Hogeschool heeft gisterenmiddag de website www.avans.nl voor scholieren en externe relaties in gebruik genomen. Het webadres was al actief maar verwees nog door naar de bestaande websites van de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch en de Hogeschool Brabant.
In de afgelopen maanden heeft een projectgroep onder leiding van Marieke de Jong alles op alles gezet om vóór de zomer in de lucht te zijn met het nieuwe digitale visitekaartje. De hogeschool heeft prioriteit gegeven aan het samenvoegen van de twee bestaande sites voor externe doelgroepen, vanwege het belang van de werving van studenten en het gezicht naar buiten.
Reacties op de nieuwe site worden op prijs gesteld. Men kan per e-mail reageren op: projectwebsite@avans.nl.

De interne gerichte sites en intranetten hebben ook een revisie nodig. Die zijn echter nog niet aan de beurt. Zo blijven de sites www.hsbrabant.nl en www.hsbos.nl voorlopig afzonderlijk voortbestaan onder de vlag van Avans Hogeschool. (FG)