Skoop/Impuls zet er een Punt achter

Dit is vermoedelijk het laatste bericht dat de redactie op de website van Skoop/Impuls plaatst. Tot 16 augustus komen we alleen nog voor breaking news overeind. Daarna gaat de site verder onder de nieuwe naam Punt.

Vier jaar geleden begon deze website als dagelijkse nieuwsvoorziening voor studenten en medewerkers van de Hogeschool Brabant. Een jaar later kwam de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch erbij en werd de titel veranderd in Skoop/Impuls.
Het gebruik van de site groeide gestaag. Het eerste jaar werden circa 6000 pageviews geteld. In het afgelopen studiejaar werd meer dan 150.000 keer een nieuwspagina aangeklikt.
Na de zomervakantie gaan de hogeschoolkranten Impuls (Breda en Tilburg) en Skoop (‘s-Hertogenbosch) samen verder onder de nieuwe titel Punt. De site krijgt dezelfde naam vanaf 16 augustus, de dag waarop we weer dagelijks nieuws gaan leveren.

Het webadres verandert mee. Dat wordt: punt.avans.nl. De bestaande adressen zullen voorlopig nog naar Punt doorlinken. (FG)