Winnaars vrijkaartjes Lowlands bekend

Vijf studenten van Avans Hogeschool kunnen een gratis kaartje voor het festival Lowlands ter waarde van 110 euro tegemoet zien. Zij deden mee aan de prijsvraag van de hogeschoolkranten Skoop en Impuls.

Studenten van Avans Hogeschool Breda, ‘s-Hertogenbosch en Tilburg konden in totaal vijf kaartjes winnen als zij het juiste antwoord gaven op de vraag op welk evenemententerrein Lowlands plaatsvindt. De prijsvraag stond in het laatste nummer van Skoop en Impuls, dat 24 juni verscheen.
Het antwoord is: evenemententerrein Six Flags in Biddinghuizen.
De volgende studenten krijgen een gratis kaartje toegezonden: Jeroen Ballemans (eerstejaars Sociaal Pedagogische Hulpverlening Breda), Guy de Kort (tweedejaars Culturele & Maatschappelijke Vorming Breda), Nico van den Beld (derdejaars Informatica Breda), Anke Embrechts (Sociaal Pedagogische Hulpverlening Breda) en Hubert Broeders (tweedejaars Culturele & Maatschappelijke Vorming Breda).
De redactie van Skoop en Impuls mocht in totaal zes inzendingen verwelkomen. Vijf van studenten uit Breda, die allen in de prijzen vallen. Er zijn geen inzendingen van studenten uit Tilburg en Den Bosch.
Een personeelslid wilde meedingen naar de prijs. Die moeten wij teleurstellen omdat het een prijsvraag voor studenten betreft. Wel kan deze persoon een Lowlands-cd als troostprijs tegemoet zien.
Lowlands vindt plaats op 20, 21 en 22 augustus. Er zijn optreden van Faithless, The White Stripes en The Offspring. Ook is er theater, film en kunst. (GR)