Facilitair Bedrijf: oppassen voor bouwverkeer

Studenten en medewerkers moeten oppassen voor bouwverkeer in de omgeving van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch, waarschuwt het Facilitair Bedrijf. Op het terreintje tegenover de hogeschool gaat gebouwd worden aan een appartementencomplex.

‘Uitrit bouwverkeer. 3 keer’, staat er op felgroene borden aan de Onderwijsboulevard. En: ‘voetgangers oversteken’.
Op het voormalig parkeerterreintje tegenover de Bossche hogeschool, naast de kunstacademie, wordt een begin gemaakt met het bouwen van het Prinsenhof, een complex met goedkope appartementen en luxe penthouses.
Tot de oplevering begin 2006 zal er veel bouwverkeer in de buurt van de hogeschool rijden. Reden voor het management om studenten en personeel op het hart te drukken voorzichtig te zijn. ‘Ik wil middels dit mailtje benadrukken dat men de eigen veiligheid in de directe omgeving van onze onderwijslocaties goed in acht moet nemen en onveilige situaties moet vermijden’, schrijft Patrick Dingenouts, hoofd van het Facilitair Bedrijf. (GR)