Organizational Fit ‘Project van het Jaar’

Symposium Organizational Fit is winnaar van Project van het Jaar 2003/2004 geworden. Deze verkiezing wordt jaarlijks bij de Academie voor ICT en Media (AIM) in Breda gehouden. Tijdens de kick-off van de AIM vanmiddag werd via een stemming de winnaar gekozen.

De tweedejaarsstudenten Bedrijfskundige Informatica van Symposium Organizational Fit hadden maar één tegenstander: Langhout Administratie Software. De derde mededinger, Zanzibar, had zich teruggetrokken omdat de groep volgens de organisatie uit elkaar was gevallen.
Zowel de driekoppige jury als de aanwezigen bij de kick-off (voornamelijk eerstejaarsstudenten) kozen voor Symposium Organizational Fit. Jurylid Luc van Leeuwe: ‘De winnaars hadden een goede planning, ze waren enthousiast en ze hebben hun project goed geëvalueerd, dat zie je niet vaak bij studenten.’ Bij deze verkiezing wordt vooral gekeken naar het proces, dus niet zozeer naar het product.
Organizational Fit organiseerde dit jaar een symposium voor bedrijven uit de regio met bekende sprekers. (PM)