Symposium over Tilburg studentenstad

Tilburg profileert zich graag als studentenstad. In hoeverre slaagt het daar echt in? Daarover gaat het symposium ‘Tilburg studentenstad?’ op 9 september in de kleine zaal van popcentrum 013.
Tijdens het debat treden behalve wethouder Hugo Backx ook de collegevoorzitters Hein van Oorschot en Norbert Verbraak van de Universiteit van Tilburg en Fontys Hogescholen als spreker op. Zij gaan in debat met Hans Mommaas, hoogleraar Vrijetijdwetenschappen, Guus van Hove, directeur van popcentrum 013, Leo Pot, directeur Theaters Tilburg en Tom Streppel, directeur van Wonen Breburg. Ook het publiek kan meediscussiëren.
Het symposium zal worden geopend door Tilburgs kersverse burgemeester Ruud Vreeman. (FG)

Donderdag 9 september 13.30-17.00 uur. Kleine zaal popcentrum 013, Veemarktstraat 44 Tilburg. Organisatie Studium Generale Universiteit van Tilburg i.s.m. met studentenvereniging Prioritijd. Toegang gratis.