Actiekaravaan vandaag en morgen op Avans Hogeschool

Vanmiddag doet de actiekaravaan van de onderwijsbonden Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch aan. Morgen is Breda aan de beurt.

Onder het motto ‘Zet je stekels op tegen het kabinetsbeleid’ willen de onderwijsbonden met de actiecaravaan de aandacht vestigen op de betoging tegen het kabinetsbeleid op zaterdag 2 oktober om 12.00 uur op het Museumplein in Amsterdam.
Aanvankelijk zou Breda vandaag aangedaan worden en den Bosch morgen, maar dat is veranderd. Eerder deze maand was de karavaan op bezoek in Maastricht, Eindhoven en Tilburg.
Behalve Avans Hogeschool in Den Bosch is het de bedoeling dat de delegatie vandaag ook het Koning Willem 1 College, de HAS Den Bosch en het Stedelijk Gymnasium aandoet. (GR)