Cheque voor olympisch hockeyer Matthijs Brouwer

Olympisch hockeyer Matthijs Brouwer, vierdejaarsstudent Management, Economie & Recht in Den Bosch, wordt woensdag door Avans Hogeschool gehuldigd.

Matthijs Brouwer maakt deel uit van het Nederlands hockeyteam dat op de Olympische Spelen enkele weken geleden een zilveren medaille haalde. Het Nederlands elftal won zes wedstrijden, maar verloor in de finale tegen Australië met 1-2.
Tijdens de huldiging zal de topsporter een cheque aangeboden krijgen van een bedrag om en nabij het collegegeld (circa 1450 euro). Een cadeautje van Avans Hogeschool voor studenten die internationale topsportprestaties leveren. Verder zal de voorzitter van de Raad van bestuur een praatje houden en zal een champagnefles ontkurkt worden.
De bijeenkomst vindt plaats om 15.00 uur in het gebouw van de Raad van Bestuur in Tilburg. (GR)