Kandidaat stellen voor verkiezingen academieraden

Wie inspraak wil en graag meepraat over het beleid van zijn academie, kan zitting nemen in de academieraad. Hiervoor kunnen studenten en medewerkers zich tot woensdag 22 september kandidaat stellen. Een week later zijn de verkiezingen van deze medezeggenschapsraden.

Studenten die in de academieraden zitten, krijgen daarvoor studiepunten of een financiële vergoeding. Medewerkers krijgen er uren voor (binnen hun dienstverband).
Studenten moeten om zich kandidaat te kunnen stellen van vijf medestudenten een handtekening hebben. Medewerkers kunnen vijf handtekeningen van collega’s verzamelen.
Een inschrijfformulier kun je vinden in je e-mailaccount, bij het bedrijfsbureau of bij het directiesecretariaat van de eigen academie. Het formulier, voorzien van de handtekeningen, kunnen belangstellenden inleveren bij het Bureau Medezeggenschapszaken, aan de Hogeschoollaan in Breda is die gevestigd in kamer C162 en in ’s-Hertogenbosch in kamer D101. Aan de Verbeetenstraat kan het formulier ingeleverd worden in kamer 107 en in Tilburg in 003A. (PM)