Starterssupport bij Omroep Brabant

Omroep Brabant besteedt vanavond aandacht aan Startersupport, een project van Avans Hogeschool waarbij studenten startende ondernemers gaan ondersteunen.

Het onderwerp komt aan bod in het radioprogramma Student & Co dat vanavond tussen 20.00 en 21.00 uur uitgezonden wordt.
Starterssupport is een initiatief van de Academie voor Algemeen en Financieel Management. Acht studenten van de opleidingen Bedrijfseconomie en Accountancy in Breda gaan vanaf november startende ondernemers ondersteunen. Voorafgaand krijgen de studenten een speciaal onderwijsprogramma. Daarna gaan zij acht maanden lang één dag per week de starter helpen bij onder meer de bedrijfsadministratie.
Bij Starterssupport zijn ook de Kamer van Koophandel, de regionale ontwikkelingsmaatschappij Rewin en een aantal accountancykantoren betrokken. (PM)