Weinig succes voor Van der Mee en Lokhoff

Albert van der Mee, ict-medewerker van Avans Hogeschool Breda, is vanochtend achtste geworden bij het discuswerpen. Het was het laatste onderdeel waar Van der Mee op uitkwam tijdens de paralympische Spelen in Athene. Morgen is de sluitingsceremonie.
Voor Van der Mee waren het ongelukkige Spelen. Door een blessure moest hij met pijnstillers spelen. Daardoor kon hij niet echt voluit gaan. De vijfkamp moest hij afgelopen woensdag helemaal aan zich voorbij laten gaan. Vanuit Athene laat de ict-medewerker weten dat hij daar zeker een medaille had kunnen winnen. ‘Bij de prijsuitreiking zag ik dat de nummer drie een puntentotaal had dat ver onder mijn prognose ligt.’
Stephan Lokhoff, eerstejaarsstudent HBO-Rechten Tilburg, verloor afgelopen zaterdag met het Nederlands voetbalelftal van Iran met 0 – 3. Hierdoor eindigde de ploeg op de zesde plaats. Daarmee eindigde het team twee plaatsen hoger dan vier jaar geleden in Sydney. (KvdL)