Wervingsactie voor Zevenheuvelenloop

Ton Perlo, docent bij International Business & Languages in Den Bosch, wil met een Avans-groep meedoen aan de 21-ste Zevenheuvelenloop bij Nijmegen.

In de afgelopen jaren heeft een kleine groep van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch aan de hardloopwedstrijd meegedaan. Voormalig sportdocent Perlo wil dit jaar met een forse Avans-delegatie, met zowel studenten als medewerkers, vanuit alle locaties aan de start verschijnen. ‘Het lijkt me gezellig en promotioneel interessant om daar in groten getale als Avans-ploeg aan deel te nemen’, schrijft hij in een e-mailbericht.
Geïnteresseerden dienen zich voor 1 oktober bij Perlo te melden. De sportbureaus LVS in Den Bosch en Bress in Breda werven lopers onder studenten.
De Zevenheuvelenloop beslaat tien kilometer. Behalve een hardloopparcours is er dit jaar voor het eerst een wandeltocht (Zevenheuvelenomloop) van 25 kilometer uitgezet tussen Nijmegen en Groesbeek. Er kunnen maximaal 18.000 mensen deelnemen. (GR)

Meer informatie: www.zevenheuvelenloop.nl