Cirrus-prijs voor ‘End-of-life-management voor duurzaam ondernemen’

Berry Vermeeren, Jantien de Jong en Carolien Mentink zijn winnaar geworden van de Cirrus-prijs 2004. In het gemeentehuis van Tilburg kregen zij vanmiddag een cheque van 2500 euro uitgereikt door de Tilburgse wethouder van Milieu Loet Visschers.
De vakjury was het er unaniem over eens dat hun afstudeerscriptie ‘End-of-life-management voor duurzaam ondernemen’ het beste was van de drie kandidaten. De overige genomineerden, het duo Tom de Wit en Johan Uytdehaag en het tweetal Rob van de Plas en Geertjan Krielaart, ontvingen elk 500 euro.
De Cirrus-prijs is vernoemd naar het vierjarige project voor duurzaamheid in het hoger onderwijs van de voormalige Faculteit Techniek & Natuur van Avans Hogeschool. Hij is ingesteld om studenten ook in hun afstuderen te stimuleren rekening te houden met duurzaamheid. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt. (KvdL)