Discussiëren in bruin café op Onderwijsdag

Voor de Avans Onderwijsdag op 5 november wordt onder meer een lokaal ingericht als bruin café. Daar kan op informele wijze gediscussieerd worden over het thema van de onderwijsdag: flexibiliteit.

De Onderwijsdag vindt plaats op Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch. In de ochtend geeft onderwijstechnoloog Ad Schellekens een lezing over ‘flexibele onderwijsprogramma’s voor docenten’. Daarnaast zijn er de hele dag door workshops. ‘best practices’ en discussies.
Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere: activiteit gerelateerde werkplekken, BlackBoard, Avanscultuur in relatie tot flexibiliteit, het Persoonlijk Ontwikkelingsplan en flexibiliteit en arbeidsvoorwaarden.
Onderwijstechnoloog Schellekens zal naast de lezing ook nog drie sessies leiden waarin de implicaties van flexibele onderwijsprogramma’s voor docenten besproken worden. Schellekens is verbonden aan het Onderwijstechnologisch expertisecentrum van de Open Universiteit Nederland.
Het Leer- en Innovatiecentrum is dit jaar verantwoordelijk voor de Onderwijsdag. Het heeft voor het thema flexibiliteit gekozen omdat volgens de school een flexibele organisatie nodig is om tegemoet te kunnen komen aan de wensen van de student.
Alle medewerkers van Avans Hogeschool zijn voor de Onderwijsdag uitgenodigd. Aanmelden kan via: onderwijsdag2004@avans.nl. (PM)